pátek 28. srpna 2020

VŮBEC NESTÍHÁM PSÁT

Zdravím všechny, kdo mi posílají pohlednice. Dneska přišel 51.až 54. Už mám nástěnku úplně plnou, pohlednice na pohlednici a ani kousek místa volného a vymýšlím, kam je budu dávat dál, protože volné šňůry od televize a přístrojů už mám dávno obšancované. Ale už vím jak na to, jen to technicky dotáhneme. Omlouvám se těm milým kamarádům a přátelům, jejichž pohlednici jsem tady zapomněla zmínit, je to můj omyl. Vzpomněla si na mě Nelča s pohlednicí ze Špilberku a fotkou ze své svatby, je krásná, teď už mladá paní a její manžel vypadá jako velký sympaťák, přeju jim moc štěstí. Paní Renata a její dcera Marta si na mě vzpomněly s pohlednicí z výletu do zámku ve Žďáru nad Sázavou a na Zelenou Horu. Dnes přišla krásná vílí pohlednice od Mirky, pozdrav z Kokořína od Pavly a Marcela, od Majoránky pohlednice ze Šumavy a od Káti pozdrav plný krásných modrých petúnií. Od stejné Katky mi v týdnu přišel pozdrav, který mě moc překvapil a potěšil. Byla to fotka interiéru našeho kostela sv. Bartoloměje při jediném koncertě letošního léta, při něm vybrané vstupné bude použité pro rodiny postižené letošní povodní. To je přece báječné! Moc děkuju. Mějte se fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat