úterý 4. srpna 2020

MOC DĚKUJI VŠEM

Moc děkuji všem milým kamarádům, kteří přijali moji výzvu a posílají mi krásné stávající nebo vlastnoruční originální pohledy. Děkuji i těm, kteří mi posílají sms, i toho si vážím. Je to báječné, vědět, že na mě myslí tolik kamarádů. Mám vás všechny moc ráda, přeji vám štěstí a ať se vám daří.
Sbírka nekončí, protože já tady budu ještě dlouho a sestřičky tady natáhly dlouhou šňůru na rozvěšení pohledů.
Přišly mi dva pohledy z Poděbrad od dvou Lad, od Lenky z dovolené na chalupě, od veseláků z Konopáče a ze Seče, Od Radky a její rodiny z Trosek, od Jendy, Agátky a Tádi z"Apaluchy", která je asi pěkně divoká, protože podle pohledu při ní bourají Sečskou přehradu :), od Ivy a Péti z dovolené na chalupě. Další pohled od Míly a Pavla zpod Pleše. Všem děkuji, mávám vám a posílám optimistické úsměvy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat