úterý 18. srpna 2020

TO JE NÁŘEZ :)

Posílám ahoj všem milým a hodným kamarádům a přátelům. Jste skvělí. Posíláte mi tolik pohledů! Vůbec jsem si nemyslela, že tolik kamarádů se ozve a přidá. Děkuji moc všem. Od Zdeny a Páji jsem dostala pohled z Vysokého nad Jizerou a pak ještě se třemi roztomilými koťátky. Od Mirky jsem dostala pozdrav z dovolené uprostřed Zoo ve Dvorci a od druhé Mirky a Kristýny krásný pozdrav s animovanými chlupatými zvířátky. Kája a Fousáč mi posílají podhled ze šumavských toulek. Jana s přítelem Jirkou posílají pohled ze Slatiňan, Andulka s Toníkem, Bolkem, Martinem, Kájou a Bětuškou mě zdraví z výletu údolím řeky Doubravy se vzpomínkou na to, jak jsme tam kdysi šli na podobný výlet. Od Renči mi přišel neobvyklý pohled s květnatou loukou v Ptačí oblasti Králický Sněžník: kopretiny, zvonky, kohoutky, mezi nimi šťovík, bojínek, psárka a lipnice.. jako z mého dětství, přesně jak to Renča píše - nádhera! A mám tady taky další Bedřichovku - naši tam byli tentokrát na dovolené a mysleli na mě. Díky moc všem, snad jsem na nikoho nezapomněla. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat