neděle 9. srpna 2020

POKRAČUJEME SE SBÍRÁNÍM POHLEDŮ

Představte si, že pohledů už je tolik (33), že natažená šňůra nevydržela a sesula se. Tak vymýšlíme, jak ty krásné pozdravy vystavit. Dokonce pan primář se zajímal, kde ty pohledy jsou a když jsem mu ukázala, že zatím jen na hromadě, vymýšlel, jestli je lepší je zasunout za obraz nebo ten obraz dát úplně pryč a místo něj dát nástěnku na vystavení pohledů. Dostala jsem od Zdeny a Pavly pohledy z Přelouče, kde bydlí, a protože se zrovna rozjely na dovolenou, poslaly i z Prostějova a hradu Šternberka. Míra mi poslala stylový pohled s bafající parní mašinou právě v den svého nástupu do práce u Českých drah. Dokonce jedna ze sestřiček - Simča, to je ta, co má krásné měděné dlouhé vlasy - přivezla krásný pohled z Českého Krumlova s hradem a kulatou věží, co se mi vždycky tak líbila. A Eva posílá pohled a přání z Nového Města na Moravě. Moc všem děkuju, jste milí a děláte mi radost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat