sobota 5. září 2020

NEPOČÍTÁM

Dobrý den všem. Odhaduji, že pohledů zatím přišlo kolem 65. Moje sbírka nekončí, tak jako nekončí moje hospitalizace. Ještě si tady pobudu, tak si třeba ještě někdo dá tu práci, že napíše a pošle. Jsem za všechny ty pozdravy moc vděčná a když se podívám na nástěnku, která jimi doslova zpřetéká, říkám si, že mít tolik kamarádů a přátel je VELIKÉ ŠTĚSTÍ. Děkuju vám za tohle štěstí a radost, kterou mi dopřáváte. Děkuju za všechna přání a podporu, které mi moc pomáhají. Přišel mi pohled od Mirky, která už se těší, stejně jako já, na další studium VU3V. Jsem zvědavá na nejžádanější témata, která jsme vybrali.Pavla s Marcelem posílají pohledy ze všech míst, která navštívili na své dovolené. Od nich mám nejvíc pohlednic se zajímavými místy. Tentokrát jsou to zámek Zákupy, Doksy a Máchovo jezero. Od zlatovlasé zdravotní sestřičky Simči tady mám další pohled -Sněžku z té nejkrásnější strany - od Úpského rašeliniště. A naposled přišel pohled od Jeníka - z Čoubova mlýna, krásně dětskou rukou vymalovaný, - s tím nejlepším pozdravem. Moc děkuju, děkuju všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat