středa 29. července 2020

SBÍRKA POKRAČUJE

Mám velikou radost. Myšlenka sbírky oslovila moje kamarády a už mám 14 krásných pohledů. Píše mi Marcela Kolejnice i Andulka s dětmi z Harrachova, Silva mi posílá krásný obrázek svých muškátů a Sylva píše z Míčova. Jana posílá vlastnoručně vyrobený pozdrav s ovečkou, Helčin pohled je plný dobrot a ukázek krás z Jemniště. Eva píše z Hlinska, Marcelu vidím na pohledu při vodních hrátkách v jižních Čechách, Klárka posílá pohled přímo ze svého pracoviště! Jana je s přítelem na dovolené v Krkonoších, doufám, že si to tam hezky užívají¨. Pak je tady jeden od Pekariho, s obrázkem sušeného čtyřlístku a přáním "pro štěstí". A nakonec -pohled s obrázkem mého nejmladšího prasynovce Vilíka, jak se usmívá a je spokojený v náručí své maminky a tatínka. Moc mě všichni těšíte, děkuji vám všem! Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat