středa 30. září 2020

NEMOCNIČNÍ SBÍRKA 2. ČÁST

Ahoj kamarádi a přátelé, jsem pořád v nemocnici a ještě to nějaký čas, asi pár měsíců, potrvá, protože zatím nevědí, co se mnou. Sbírku pohlednic nekončím, kdo chce, může klidně ještě poslat,přišla mi 78. pohlednice z Rakouska od Renči, ale už přejdeme na jinou zábavu. Promiňte, já vím, že vy jste v plné práci, ale já si tu jen ležím a vymýšlím si. Přišlo mi celkem 78 pohlednic a jsem za všechny moc vděčná. Jste báječní, moc vám všem děkuji. Mám pro vás jiný nápad. Co kdybyste napsali čtyř- až mnoho-verší, čili básničku? Nebo příběh? Nebo nakreslili obrázek nebo dokonce komiks? Téma může být „moje letošní dovolená“ nebo „můj nejkrásnější Přemilov“ nebo jakékoli jiné, o kterém se vám bude chtít psát nebo malovat. Termín žádný nedávám, můžete tvořit a posílat mailem kdykoliv. Nikoho nenutím! Ale vím, že mnozí z vás veršují a malují rádi, tak budu moc ráda, když mi pošlete po mailu svoje tvoření. Já je pak vystavím na blogu harrashi.blogspot.com, samozřejmě se jménem autora. Jen musím upozornit, že tady v nemocnici je to vachrlaté s internetem, jeden den jde a druhý ne a nikdo neví co s tím … Tak kdybych měla prodlevu, promiňte mi. Moc se těším na vaše příspěvky. Díky Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat