sobota 26. září 2020

DALŠÍ PŘÍRŮSTKY DO MÉ NEMOCNIČNÍ SBÍRKY

Vy jste opravdu báječní. Zatím mi přišlo 77 krásných pohledů. Už mám před sebou na stěně dvě nástěnky s vašimi příspěvky. Moje sousedka na pokoji Šárka uspořádala pohledy na ně a sestřička Jůlinka nám pomohla vyřešit zavěšení na stěnu. Dostala jsem krásnou pohlednici od 4 Plavčíků, a s krásným přáním navíc. Míra mi poslala gepardí pohlednici – prý „ten gepard by nejradši za tebou pro pohlazení přišel“ . Jé, to by bylo bájo, mít tady takového mazlíka. Přišla dokonce pohlednice z ciziny – Jitka a Luboš mi napsali ze Slovenska z Podhájské. A Jenda s Renčou mi poslali krásný pohled z Vysočiny. Moc děkuju všem. Ale dovolené skončily a tak změníme téma. Kdo chce, může se zapojit, budu moc ráda. Bližší napíšu příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat