čtvrtek 16. července 2020

HOSPITALIZACE

Jsem hospitalizována s mýma špatnýma nohama. Mám číslo. Už dlouho jsem jako číslo nebyla nikde evidována, nebo aspoň o tom nevím, ale tady je to pro mě výrazná "událost" Jsem číslo 12/3 nebo taky 2/12/3. Mám lůžko na druhém patře, pokoj 12 a ležím až u okna jako třetí.  Blbost, že jo? Ale jsem tady dlouho a ještě nadlouho a nemám žádnou jinou možnost přidat něco do blogu.... Je tu někdy legrace, sestřičky jsou hodný, doktoři taky, primář optimista, dobře vařej a porce jsou obrovský. Žádnej stres, že? Ale kdyby to šlo, vyměnila bych svoje hnátky za nějaký nový a šla bych do lesa nebo na louku. Jen tak koukat, hladit a poslouchat a čichat … Kytky, ptáky, hmyzáky, kameny a tak nějak. Přeju všem pevné zdraví!! :)

4 komentáře:

  1. Ivo, moc a moc držím palečky. Ať jsi co nejdřív doma. A děkuju za tvoje komentáře u nás Mezilesy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Maryšo, je to pro nás moc velké překvapení. Nic jsme netušili a proto Ti moc a moc držíme všechny palce, nedej se, víme, že jsi bojovník a jak Tě známe, tak se určitě nevzdáš. Moc a moc vzpomínek, hlavně pevné nervy a hlavu vzhůru. To Ti ze srdce přejí Kája Sluníčko a Míla fousáč.

    OdpovědětVymazat