pátek 24. července 2020

ZPÍVÁNÍ S DOKTOREM

Ošetřování mé rány je dost bolestivé a dělá se většinou "naživo". Proto jsem se včera rozhodla, že při tom budu namísto sykání, skřípění zubů a křivění obličeje zpívat. No, pravda, někdy zpěv přecházel v šepot a syčení, někdy jsem se nemohla ani nadechnout. Ale! Pan doktor Vojtěch Mezera, který mě ošetřoval, zpíval se mnou. Začali jsme Okolo Hradce, Okolo Frýdku a Holka modrooká a došli jsme až k verzi na -i- hilki midriikí nisidívij i pitiki .... Doktora to nevyvedlo z míry, neboť, jak se přiznal, kdysi zpíval v punkové kapele Omylem. Bohužel jsem tu kapelu nenašla na netu, pamatujete ji někdo?
Sice nevím, jak dlouho vydržím tuhle strategii, ale byl to dobrej zážitek! :)

2 komentáře:

  1. Moje děti mají také nejoblíbenější Hilki midriiki a vůbec nejradši obrat: “...pidimili tviji iči” 😉😁

    OdpovědětVymazat