pátek 10. srpna 2012

Lidé

Mám štěstí, že znám hodně dobrých lidí a mnozí jsou moji kamarádi a přátelé.
Bedřiška, moje první pionýrská vedoucí, mě naučila znát a mít ráda  všechno v přírodě a nikdy neubližovat. Fidel a Kuráž, srdcem a duší skauti, mě naučili, že moje skutky musí být poctivé a konání spravedlivé. Táta, Havran a Rolf, báječní kluci a kamarádi. Helča, tvrdá hlava, se kterou se moc ráda přátelím. Moudrá sova a její rodina, kteří nás přijali za své a poskytli útočiště. Jiřík, ten skvělý medvěd, bez kterého by nebyla většina čtyřiadvacítek.  Klárka, Ráďa, Janča a Rosťa, moji poslední táboroví spolupracovníci. Plavčíci, super sehraná sourozenecká čtyřka. Josífek, můj nejmilejší kolega a kamarád. Moje sestra Jitka a  její rodina, kteří  dlouhodobě podporují moje bláznivé nápady.  Martin, ten báječný chlap z druhého konce republiky, se kterým jsme další blázniviny vymýšleli.
A speciální kapitolkou jsou bendekamarádky, se kterými jsem byla na koncertech Petra Bende.
Jména bych mohla psát ještě dlouho, ale těžko můžu vyjmenovat všechny dobré lidi a lidičky, které jsem potkala.  Tak jsem napsala jen ty, kteří v mých vzpomínkách výrazně vyčnívají.













2 komentáře:

  1. Děkujeme Ivo, díky tobě bylo naše dětství krásné, veselé a naplněné. Myslím, že z těch dob čerpáme dodnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Vítku, i já ze setkání s vámi čerpám stále. A jsem šťastná,že jsem vás potkala :)

      Vymazat