úterý 2. května 2023

Návštěva

V pátek jsem měla návštěvu. Přišel Skléra s kytarou a svými četnými zpěvníky. Přišla Maruška, Mařenka, Věra a Helča. Kvůli studenému počasí jsme seděli ve spojovací chodbě, kudy procházeli klienti a zastavovali se u nás, poslouchali a trochu si s námi zpívali. Prý to mám příště oznámit na nástěnce předem, ale já z toho nechci dělat nějakou produkci,tak nevím. Dokonce šla kolem i paní z Informačního centra města (má tady maminku jako klientku)ypívala si s námi a prý, "já vám vytvořím plakátek, jestli chcete". Jenže Skléra ví až dva-tři dny dopředu, že bude moci přijít, tím pádem termín není jistý, tak uvidíme :) :) Zpívali jsme písničky z Tuláckého zpěvníku, které jsem už dávno nezpívala a neslyšela, ty které jsme zpívali na Přemilově. Nezapomněla jsem je, ale můj hlas vrže a skřípe. Prý je to tím, že netrénuju, ale já trénuju, každý den aspoň tři čtyři písničky, akorát si netroufám moc nahlas, abych někoho nevyděsila :) Ale ta návštěva mě moc moc potěšila, bylo to jako něžné pohlazení po duši.Děkuju všem, co přišli a Doufám, že se zase potkáme na návštěvě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat