neděle 23. května 2021

ZÍTRA DOVRŠÍM 11 MĚSÍCŮ NEPŘETRŽITÉ HOSPITALIZACE

Já nevím, jestli se někdy dočkám a půjdu domů. Pořád jsem hospitalizovaná, už jsem měla jít tuhle středu, ale paní, co ležela vedle mě, měla pozitivní test na covid, tak jsem zase v karanténě. Ale protože jsem naposled měla sama pozitivní antigenní test v březnu, měla bych být 90 dní chráněna a proto rozhodl epidemiolog, že PCR test a pokud bude negativní, pak znovu za týden PCR test a když bude znovu negativní, tak můžu domů. Jitka s Lubošem, Lubou a Híďou mi připravili nové bydlení. Dostala jsem od města bezbariérový byt v DPS na Masarykově náměstí, přestěhovali mě, abych nemusela po schodech. Budu mít výhled z 1. patra na náměstí s kašnou a na zámek. Ten druhý PCR test mi snad budou dělat zítra v pondělí, tak, doufám, to dopadne dobře. Už chci být doma!

Žádné komentáře:

Okomentovat